Betaling- en leveringsvoorwaarden
Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen verstreken zijn sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Om uw retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden toegekend: (indien van toepassing)
* Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
* Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te melden dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via qasimpletrade@gmail.com.
Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen regelmatig geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.
Uitwisseling (indien van toepassing)
We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op qasimpletrade@gmail.com en stuur je artikel naar: Scheepmakershaven 29A, Rotterdam, ZH, 3011VA, Nederland.
Retourbeleid:
Om uw product te retourneren, dient u uw product te versturen naar: Koperhoek 66D, Rhoon, ZH, 3162LA, Nederland.
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendingskosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kan duren voordat uw uitgewisselde product u kan bereiken, variëren.
Als u een artikel verzendt dat hoger is dan EUR 75, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering te kopen. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.